ПЕРШЕ ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ
ДРУГЕ ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ
Протоколи засідань постійної комісії
Протокол №1 від 17 листопада 2015 року
Протокол №2 від 17 листопада 2915 року
Протокол №3 від 18 листопада 2015 року
Протокол від 25 листопада 2015 року
Протокол від 02 грудня 2016 року
Протокол від 21 грудня 2016 року
Протокол від 12 січня 2016 року
Проокол від 02 лютого 2016 року
Пртокол від 04 лютого 2016 року
Протокол від 03 березня 2016 року
Протокол від 14 березня 2016 року
Протокол від 18 березня 2016 року
Протокол від 21 березня 2016 року
Протокол від 28 березня 2016 року
Протокол від 14 квітня 2016 року
Протокол від 16 травня 2016 року
Протокол від 29 червня 2016 року (перше засідання)
Протокол від 29 червня 2016 року (друге засідання)
Протокол від 14 липня 2016 року
Протокол від 11 серпня 2016 року
Протокол від 21 вересня 2016 року
Протокол від 17 жовтня 2016 року
Протокол від 11 листопада 2016 року
Протокол від 15 листопада 2016 року
Протокол від 29 листопада 2016 року
Протокол від 06 грудня 2016 року
Протокол від 14 грудня 2016 року
Протокол від 26 грудня 2016 року
Протокол від 27 грудня 2016 року
Протокол від 11 січня 2017 року
Протокол від 06 лютого 2017 року
Протокол від 16 лютого 2017 року
Протокол від 23 лютого 2017 року
Протокол від 03 квітня 2017 року
Протокол від 04 квітня 2017 року
Протокол від 07 квітня 2017 року
Протокол від 26 квітня 2017 року
Протокол від 12 травня 2017 року
Протокол від 21 червня 2017 року
Протокол від 10 липня 2017 року
Протокол від 13 липня 2017 року
Протокол від 06 вересня 2017 року
Протокол від 13 вересня 2017 року
Протокол від 20 вересня 2017 року
Протокол від 27 вересня 2017 року
Протокол від 06 жовтня 2017 року
Протокол від 20 листопада 2017 року
Протокол від 05 грудня 2017 року
Протокол від 22 грудня 2017 року
Протокол від 05 лютого 2018 року
Протокол від 12 березня 2018 року
Протокол від 23 березня 2018 року
Протокол від 27 березня 2018 року
Протокол від 12 квітня 2018 року
Протокол від 23 квітня 2018 року
Протокол від 24 травня 2018 року
Протокол від 07 червня 2018 року
Протокол від 09 липня 2018 року
Протокол від 25 липня 2018 року
Протокол від 15 серпня 2018 року
Протокол від 27 серпня 2018 року
Протокол від 12 вересня 2018 року
Протокол від 23 жовтня 2018 року
Протокол від 21 листопада 2018 року
Протокол від 19 грудня 2018 року
Протокол від 26 січня 2019 року
Протокол від 27 лютого 2019 року
Протокол від 20 березня 2019 року
Протокол від 26 березня 2019 року
Протокол від 13 червня 2019 року
Протокол від 18 липня 2019 року
протокол від 14 серпня 2020 року
Протокол від 17 вересня 2019 року
Протокол від 25 вересня 2019 року
Протокол від 13 листопада 2019 року
Протокол від 24 грудня 2019 року
Протокол від 13 січня 2020 року
Протокол від 29 січня 2020 року
Протокол від 12 лютого 2020 року
Протокол від 06 березня 2020 року
протокол від13 березня 2020 року
Протокол від 17 березня 2020 року
Протокол від 23 березня 2020 року
Протокол від 06 квітня 2020 року
Протокол від 15 квітня 2020 року
Протокол від 23 квітня 2020 року
Протокол від 30 квітня 2020 року
Протокол від 20 травня 2020 року
Протокол від 01 червня 2020 року
Протокол від 22 червня 2020 року
Протокол від 01 липня 2020 року
Протокол від 24 липня 2020 року
Протокол від 31 липня 2020 року
Протокол від 14 серпня 2020 року
Протокол від 26 серпня 2020 року
Протокол від 21 вересня 2020 року
Протокол від 23 вересня 2020 року
Протокол від 30 вересня 2020 року
Протокол від 12 жовтня 2020 року
Протокол від 21 жовтня 2020 року
Протокол від 23 жовтня 2020 року
Висновки та рекомендації постійної комісії
від 02 грудня 2015 року
№01, №02, №04, №05, №06, №07, №08, №09, №10, №11, №12, №13, №14, №15
від 29 червня 2016 року (перше засідання)
від 29 червня 2016 року (друге засідання)
висновки від 13 листопада 2019 року
Пряма телефонна лінія
15 та 22 липня 2015 року на прямому зв’язку з 9:00 до 13:00 за телефоном (04853) 3-18-00 відбудеться пряма телефонна лінія з начальником Роздільнянської міжрайонної державної фінансової інспекції Світланою Юріївною Камакіної – Гєновою щодо роз’яснення бюджетного законодавства та проблемних питань.
Протоколи засідань постійної комісії
Протокол засідання постійної комісії від 17 листопада 2015 року
Протокол засідання постійної комісії від 18 листопада 2015 року
Протокол засідання постійної комісії від 11 квітня 2016 року
Протокол засідання постійної комісії від 29 червня 2016 року
Протокол засідання постійної комісії від 06 липня 2016 року
Протокол засідання постійної комісії від 14 липня 2016 року
Протокол засідання постійної комісії від 28 жовтня 2016 року
Протокол засідання постійної комісії від 29 листопада 2016 року
Протокол засідання постійної комісії від 10 грудня 2016 року
Протокол засідання постійної комісії від 28 грудня 2016 року
Протокол засідання постійної комісії від 24 лютого 2017 року
Протокол засідання постійної комісії від 06 квітня 2017 року
Протокол засідання постійної комісії від 26 квітня 2017 року
Протокол засідання постійної комісії від 10 травня 2017 року
Протокол засідання постійної комісії від 27 червня 2017 року
Протокол засідання постійної комісії від 26 вересня 2017 року
Протокол засідання постійної комісії від 06 жовтня 2017 року
Протокол засідання постійної комісії від 22 листопада 2017 року
Протокол засідання постійної комісії від 12 лютого 2018 року
Протокол засідання постійної комісії від 07 березня 2018 року
Протокол засідання постійної комісії від 26 березня 2018 року
Протокол засідання постійної комісії від 18 квітня 2018 року
Протокол засідання постійної комісії від 21 травня 2018 року
Протокол засідання постійної комісії від 17 серпня 2018 року
Протокол засідання постійної комісії від 13 грудня 2018 року
Протокол засідання постійної комісії від 17 січня 2019 року
Протокол засідання постійної комісії від 01 лютого 2019 року
Протокол засідання постійної комісії від 15 березня 2019 року
Протокл засідання постійної комісії від 21 березня 2019 року
Протокол засідання постійної комісії від 03 червня 2019 року
Протокол засідання постійної комісії від 27 червня 2019 року
Протокол засідання постійної комісії від 12 липня 2019 року
Протокол засідання постійної комісії від 19 серпня 2019 року
Протокол засідання постійної комісії від 25 вересня 2019 року
Протокол засідання постійної комісії від 22 жовтня 2019 року
Протокол засідання постійної комісії від 25 жовтня 2019 року
Протокол засідання постійної комісії від 29 жовтня 2019 року
Протокол засідання постійної комісії від 28 листопада 2019 року
Протокол засідання постійної комісії від 24 грудня 2019 року
Протокол засідання постійної комісії від 29 січня 2020 року
Протокол засідання постійної комісії від 13 лютого 2020 року
Протокол засідання постійної комісії від 05 березня 2020 року
Протокол засідання постійної комісії від 06 квітня 202 року
Протокол засідання постійної комісії від 15 травня 2020 року
Протокол засідання постійної комісії від 01 червня 2020 року
Протокол засідання постійної комісії від 19 червня 2020 року
Висновки та рекомендації постійної комісії
від 17 листопада 2015 року
від 18 листопада 2015 року
Про затвердження Положення про постійні комісії Роздільнянської районної ради сьомого скликання
Про затвердження Положення про Президію Роздільнянської районної ради сьомого скликання
Про затвердження Регламенту Роздільнянської районної ради сьомого скликання
від 11 береня 2016 року
Про розгляд питання про акредитацію засобів масової інформації в Роздільнянській районній раді
від 28 березня 2016 року
від 11 квітня 2016 року
від 17 травня 2016 року
Про інформацію щодо стану розгляду заяв районної ради, направлених до прокуратури
Про звільнення з займаної посади директора КПСВТГРР «Лиманське» Віктора Гавриловича Гуменного
Про розгляд листа заступника керуючого справами апарату обласної ради - начальника управління організаційної роботи від 07 квітня 2016 року №1188/04/03-32/703 щодо надання практичної допомоги учасникам АТО
Про розгляд листа батьків Щербанського ДНЗ “Колосок” від 21 квітня 2016 року
від 29 червня 2016 року
Про поновлення Є.Б. Чумаченка на посаді заступника голови Роздільнянської районної ради
від 06 липня 2016 року
від 14 липня 2016 року
Про розгляд листа т.в.о. начальника відділу освіти Роздільянської районної державної адміністрації від 17 червня 2016 року №872 щодо перепрофілювання ЗОШ І-ІІІ ст. с. Єреміївка
від 21 вересня 2016 року
висновки та рекомендації постійної комісії від 28 жовтня 2016 року
від 29 листопада 2016 року
Про затвердження статутів загальноосвітніх закладів району
від 10 грудня 2016 року
Про інформацію депутатської фракції “Відродження” щодо переобрання голови фракції
від 28 грудня 2016 року
Про обрання заступника голови Роздільнянської районної ради
від 24 лютого 2017 року
від 06 квітня 2017 року
Про визначення Роздільнянського району госпітальним округом
Від 26 квітня 2017 року
від 10 травня 2017 року
Про подальше використання об’єктів КПСВТГРР «Лиманське», перепрофілювання для сонячної енергетики
від 27 червня 2017 року
від 26 вересня 2017 року
Про розгляд заяви депутата районної ради сьомого скликання Долгого О.Л. від 25 вересня 2017 року
від 06 жовтня 2017 року
від 22 листопада 2017 року
від 12 лютого 2018 року
Про розгляд заяви Є.Б. Чумаченка від 07 грудня 2017 року щодо поновлення на посаді
Про затвердження Положення про «Трудовий архів при Роздільнянській районній раді» в новій редакції
Про звіт про виконання плану роботи Роздільнянської районної ради сьомого скликання за 2017 рік
Про план роботи Роздільнянської районної ради сьомого скликання на 2018 рік
Висновки та рекомендації від 07 березня 2018 року
Висновки та рекомендації від 26 березня 2018 року
Від 18 квітня 2018 року
від 17 серпня 2018 року
Висновки та рекомендації від 13 грудня 2018 року
Висновки та рекомендації постійної комісії від 17 січня 2019 року
Висновки та рекомендації від 01 лютого 2019 року
Висновки та рекомендації від 15 березня 2019 року
Висновки та рекомендації від 21 березня 2019 року
Висновки та рекомендації від 03 червня 2019 року
Висновки та рекомендації від 12 липня 2019 року
Висновки та рекомендації від 19 серпня 2019 року
Висновки та рекомендації від 25 вересня 2019 року
Висновки та рекомендації від 22 жовтня 2019 року
Висновки та рекомендації від 25 жовтня 2019 року
висновки та рекомендації від 29 жовтня 2019 року
висновки та рекомендації від 28 листопада 2019 року
висновки та рекомендації від 24 грудня 2019 року
висновки та рекомендації від 29 січня 2020 року
висновки та рекомендації від 13 лютого 2020 року
висновки та рекомендації від 05 березня 2020 року
Висновки та рекомендації від 06 квітня 202 року
Висновки та рекомендації від 15 травня 2020 року
висновки та рекомендації від 01 червня 2020 року
Висновки та рекомендації від 19 червня 2020 року
Рішення № 25 — VII від 04 грудня 2015 року “Про Почесну відзнаку Роздільнянської районної ради»
1. «Результати роботи Державної фінансової інспекції в Одеській області
за січень-березень 2015 року
Протягом січня-березня 2015 року проведено 33 ревізії певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності та 2 перевірки державних закупівель.
Ревізіями виявлено фінансових порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на 32 підприємствах, установах та організаціях на загальну суму 15,6 млн грн, в тому числі: недоотримання фінансових ресурсів – 2,3 млн грн, незаконних витрат – 13,3 млн грн та недостач ресурсів – 29,52 тис. гривень.
В межах прав і наданих повноважень Держфінінспекцією в Одеській області вжито відповідні заходи, в результаті яких протягом січня-березня 2015 року відшкодовано та поновлено незаконних, нецільових витрат та недостач ресурсів на загальну суму 6,3 млн. гривень.
Загальна сума фінансових ресурсів, які в результаті контрольних дій додатково надішли до бюджетів, бюджетних установ, організацій та підприємств, складає 1,2 тис. гривень.
З метою належного реагування на факти порушень до правоохоронних органів передано 20 ревізійних матеріалів. За результатами розгляду матеріалів контрольних заходів розпочато 22 досудових розслідувань; за інформаціями про результати ревізій розпочато 3 досудових розслідувань. Крім того, розпочато 1 досудове розслідування за результатами участі працівників Держфінінспекції у перевірках, що проводились правоохоронними органами.
Всього розпочато 26 досудових розслідувань.
Протягом січня-березня 2015 року перед органами прокуратури, об'єктами контролю або його органом управління, іншими державними органами ініційовано 6 позовів щодо відшкодування винними особами втрат фінансових та матеріальних ресурсів.
Держфінінспекцією в Одеській області до суду пред'явлено 2 позови щодо зобов’язання виконання вимог по усуненню фінансових порушень та 2 позови щодо відшкодування винними особами втрат фінансових та матеріальних ресурсів на суму 341,54 тис. гривень.
За порушення фінансової дисципліни до адміністративної відповідальності за ст. 164-2 КУпАП притягнуто 95 посадових осіб.
До порушників фінансово-бюджетної дисципліни застосовано 93 фінансові санкції у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами та зменшення бюджетних призначень.
Керівникам центральних і місцевих органів влади, підприємств, установ та організацій направлено 35 інформацій та забезпечено прийняття ними 22 управлінських рішень, відповідно до яких 13 посадових осіб притягнуто до дисциплінарної відповідальності, 5 - до матеріальної.».
Результати роботи Держфінінспекції в Одеській області у сфері державних закупівель за І квартал 2015 року:
«Державною фінансовою інспекцією в Одеській області протягом І кварталу 2015 року попереджено порушень у сфері державних закупівель на суму понад 460 млн грн через ініціювання перед підконтрольними об’єктами відміни конкурсних торгів та розірвання договорів, що укладені з порушеннями процедури закупівлі.
Зокрема, ДП «Одеський морський торговельний порт» було розірвано договір на закупівлю морського буксиру льодового класу вартістю 10 млн Євро у зв’язку з порушенням умов договору про закупівлю.
Також, Одеською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту) було розпочато процедуру відкритих торгів на будівництво об’єкту «Причал №1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями ДП «Одеський морський торговельний порт» Одеської філії (5 лотів). Очікувана вартість зазначеної закупівлі становить понад 250 млн грн. Однак, при аналізі документації конкурсних торгів на дану закупівлю були встановлені невідповідності чинному законодавству у сфері державних закупівель, у зв’язку з чим підконтрольним об’єктом, за рекомендацією Інспекції, з метою упередження порушень відмінено процедуру закупівлі».
«Результати діяльності Роздільнянської міжрайонної державної
фінансової інспекції за січень-березень 2015 року»
Протягом січня-березня 2015 року фахівцями інспекції проведено 3 позапланових ревізії певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності.
Ревізіями виявлено фінансових порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на 3 підприємствах, установах та організаціях на загальну суму 349,61 тис. грн.., в тому числі: недоотримання фінансових ресурсів – 39,82 тис. грн., незаконних витрат – 300,13 тис. грн. та недостач ресурсів – 9,66 тис. гривень.
В межах прав і наданих повноважень Роздільнянською міжрайонною держфінінспекцією вжито відповідні заходи, в результаті яких протягом січня-березня 2015 року відшкодовано та поновлено незаконних, нецільових витрат та недостач ресурсів на загальну суму 174,93 тис. гривень.
З метою належного реагування на факти порушень до правоохоронних органів передано 2 ревізійних матеріали. За результатами розгляду матеріалів контрольних заходів розпочато 1 досудове розслідування, матеріали 1 ревізії долучені до відкритого раніше кримінального провадження та 1 особі вручено повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.
Протягом січня-березня 2015 року перед органами прокуратури, об'єктами контролю або його органом управління, іншими державними органами ініційовано 1 позов щодо відшкодування винними особами втрат фінансових та матеріальних ресурсів.
За порушення фінансової дисципліни до адміністративної відповідальності за ст. 164-2 КУпАП притягнуто 4 посадових особи.
До порушників фінансово-бюджетної дисципліни застосовано 1 фінансову санкцію у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами.
Керівникам місцевих органів влади, підприємств, установ та організацій направлено 6інформацій та забезпечено прийняття ними 2 управлінських рішень, відповідно до яких 2 посадових осіб притягнуто до дисциплінарної відповідальності.
Начальник Роздільнянської МДФІ С.Ю. Камакіна-Гєнова
ПРЯМА ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ
10 та 20 березня 2015 року на прямому зв’язку з 9:00 до 13:00 за телефоном (04853) 3-18-00 відбудеться пряма телефонна лінія з начальником Роздільнянської міжрайонної державної фінансової інспекції Світланою Юріївною Камакіною щодо роз’яснення змін до бюджетного законодавства та проблемних питань.
«Відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Президентом України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю, який забезпечується через проведення державного фінансового аудиту, перевірки державних закупівель та інспектування (далі – контрольні заходи).
За результатами аналізу матеріалів контрольних заходів доводиться констатувати про значну кількість фінансово-господарських порушень, що виявляються у сфері використання державних ресурсів та майна.
Враховуючи вимоги законодавства, державний фінансовий контроль на сьогодні більш орієнтований на здійснення його вже після завершення фінансово-господарських операцій, що не дає змогу органам державного фінансового контролю належним чином запобігати правопорушенням та причинам і умовам, які їм сприяють. Разом з тим, як свідчить світовий досвід, саме попередження правопорушень є більш результативним та ефективним, ніж, власне, усунення вже вчинених порушень.
Відповідно до підпункту 4 пункту 16 постанови Кабінету Міністрів України від 29.11.2006 №1673 «Про стан фінансово-бюджетної дисципліни, заходи щодо посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів» на Державну фінансову інспекцію України покладено обов’язок забезпечити широке висвітлення в засобах масової інформації результатів контрольних заходів, що проводяться Державною фінансовою інспекцією та її територіальними органами, та рішень, прийнятих щодо осіб, винних у порушенні фінансово-бюджетного законодавства.
На виконання вказаного обов’язку Держфінінспекція здійснює відповідне інформування громадян, підприємств, установ та організацій про результати контрольних заходів, в тому числі й шляхом розміщення такої інформації на офіційному веб-сайті в мережі Інтернет, а також на сторінках друкованого видання Держфінінспекції – журналу «Фінансовий контроль».
Зазначений журнал являється загальнодержавним, періодичним, офіційним, науково-практичним, інформаційним, фаховим виданням Державної фінансової інспекції України. Цільовою аудиторією читачів журналу є центральні та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, що входять до сфери їх управління.
На сторінках журналу знаходить відображення інформація не тільки про результати контрольних заходів, що проводяться органами Держфінінспекції, а й про нормативно-правові акти у фінансово-бюджетної сфері, з питань державних закупівель, державного фінансового контролю, наводиться інформація про практичні навики здійснення державного фінансового контролю, висвітлюються питання внутрішнього фінансового контролю, працівниками органів Держфінінспекції надаються фахові консультації, тощо.
Така фахова спрямованість журналу «Фінансовий контроль» здатна підвищити рівень професійних знань працівників як юридичних та бухгалтерських служб, так і підрозділів внутрішнього аудиту центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, що входять до сфери їх управління.
Крім того, забезпечення профільних підрозділів підприємств, установ та організацій, які отримують кошти з державного та місцевого бюджетів, використовують державне чи комунальне майно, примірниками журналу «Фінансовий контроль» сприятиме проведенню органами Держфінінспекції саме попереджувальної (профілактичної) роботи, що як наслідок, покращить фінансово-бюджетну дисципліну.
Передплата на журнал «Фінансовий контроль» здійснюється щомісяця, обсяг – 64 полоси, періодичність – 1 раз на місяць.
Передплатні індекси: 08934, 89107, 89106. Телефон передплатного відділу: 044-468-21-68.».
Також повідомляємо, що редакція журналу «Фінансовий контроль» у межах передплатної кампанії на 2015 рік оголошує конкурс активних передплатників на I півріччя цього року.
За умовами цього конкурсу потрібно:
1. Передплатити журнал «Фінансовий контроль» на I півріччя 2015 року ;
2. Надіслати до редакції копію платіжного чека на поштову або електронну адресу.
Переможці визначатимуться окремо серед регіональних Держфінінспекцій України та її територіальних органів:
- за перше місце – багатофункціональний прилад (ксерокс, принтер, сканер);
- за друге місце – принтер;
- за третє місце – факс.
Протоколи засідань постійної комісї
Протокол від 17 листопада 2015 року
Протокол від 18 листопада 2015 року
Протокол від 11 лютого 2016 року
Протокол від 03 березня 2016 року
Протокол від 22 вересня 2016 року
Протокол від 23 грудня 2016 року
Протокол від 06 лютого 2017 року
Протокол від 13 лютого 2017 року
Протокол від 16 березня 2017 року
Протокол від 26 квітня 2017 року
Протокол від 19 червня 2017 року
Протокол від 06 вересня 2017 року
ПРОТОКОЛ ВІД 21 ГРУДНЯ 2017 РОКУ
Протокол від 07 березня 2018 року
Протокол від 27 серпня 2018 року
Протокол від 06 вересня 2018 року
Протокол від 25 жовтня.2018 року
Протокол від 13 грудня 2018 року
Протокол від 14 січня 2019 року
Протокол від 22 січня 2019 року
Протокол від 31 січня 2019 року
Протокол від 12 березня 2019 року
Протокол від 11 червня 2019 року
Протокол від 26 вересня 2019 року
Протокол від 16 грудня 2019 року
Протокол від 24 грудня 2019 року
Протокол від 14 січня 2020 року
Протокол від 20 січня 2020 року
Протокол від 06 лютого 2020 року
Протокол від 01 квітня 2020 року
Протокол від 18 травня 2020 року
Протокол від 25 червня 2020 року
Протокол від 30 червня 2020 року
Протокол від 02 липня 2020 року
Протокол від 04 вересня 2020 року
Протокол від 30 вересня 2020 року
Протокол від 02 жовтня 2020 року
Висновки та рекомендації постійної комісії
Від 11 лютого 2016 року
Про розгляд кошторисної документації на ремонт ЗОШ району
Про затвердження Програми «Культура Роздільнянщини на 2016 0 2020 роки»
Про розгляд клопотання Марківського сільського голови
Про перейменування вулиць, провулків та парків
Про затвердження районної Програми «Сім’я і молодь Роздільнянщини на 2016-2020 роки»
Про виділення коштів на ремонт даху ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Яковлівка
Про виділення коштів для придбання туберкуліну
Про перейменування вулиць, провулків та парків
Про підтримку програми «Власний дім»
Про виділення коштів на капітальний ремонт даху школи та придбання вікон для школи
Про виділення коштів для лікування інвалідів Великої Вітчизняної війни
Про розгляд клопотання Марківського сільського голови
Висновки від 03 березня 2016 року
Від 22 вересня 2016 року
Про рекомендації Комітету Верховної Ради України
Висновки від 06 лютого 2017 року
Про встановлення норми харчування по спортивним заходам
Висновки від 13 лютого 2017 року
Про виділення коштів на комплектування бібліотечних фондів
Про встановлення норми харчування по спортивним заходам
Про виділення додаткових коштів для оснащення харчоблоку Роздільнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Висновки від 16 березня 2017 року
Про надання Буковському В.Я матеріальної допомоги для друку книги з історії Роздільнянського району
Про розгляд звернення депутата Одеської обласної ради В.В. Бакланова від 23 лютого 2017 року
Висновки від 26 квітня 2017 року
Про внесення змін та доповнень до програми «Культура Роздільнянщини на 2016 - 2020 роки»
Висновки від 19 червня 2017 року
Висновки та рекомендації спільного засідання від 06 вересня 2017 року
Висновки та рекомендації від 06 вересня 2017 року
Висновки та рекомендації від 16 листопада 2017 року
Висновки та рекомендації від 21 грудня 2017 року
Висновки та рекомендації від 07 березня 2018 року
Висновки та рекомендації від 22 березня 2018 року
Висновки та рекомендації від 27 серпня 2018 року
Висновки та рекомендації від 06 вересня 2018 року
Висновки та рекомендації від 25 жовтня 2018 року
Висновки та рекомендації від 05 жовтня 2018 року
Висновки та рекомендації від 13 грудня 2018 року
Висновки та рекомендації від 14 січня 2019 року
Висновки та рекомендації від 22 січня 2019 року
Висновки та рекомендації ві 31 січня 2019 року
Висновки та рекомендації від 12 березня 2019 року
Висновки та рекомендації від 11 червня 2019 року
Висновки та рекомендації від 26 вересня 2019 року
Про розгляд доручення заступника голови районної ради від 24 вересня 2019 року №1326/01-25 щодо проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Марківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Роздільнянської районної ради Одеської області
Про розгляд доручення заступника голови районної ради від 24 вересня 2019 року №1324/01-25 щодо проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Новоукраїнського навчально – виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Роздільнянської районної ради Одеської області
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ від 16 грудня 2019 року
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ВІД 24 ГРУДНЯ 2019 РОКУ
Висновки та рекондації від 14 січня 2020 року
Висновки та рекомендації від 20 січня 2020 року
Про звіт роботи Роздільнянської районної ради сьомого скликання за 2019 рік
Про план роботи Роздільнянської районної ради сьомого скликання на 2020 рік
Висновки та рекомендації від 06 лютого 2020 року
Висновки та рекомендації від 01 квітня 2020 року
Висновки та рекомендації від 18 травня 2020 року
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ від 25 червня 2020 року
Висновки та рекомендації від 30 червня 2020 року
Висновки та рекомендації від 02 липня 2020 року
Висновки та рекомендації від 04 вересня 2020 року
Висновки те рекомендації від 30 вересня 2020 року
Висновки та рекомендації від 02 жовтня 2020 року
Результати поіменного голосування
Результати поіменного голосування