Телефон довіри, як засіб забезпечення зворотного зв'язку з громадськістю

Телефон довіри, як засіб забезпечення зворотного зв'язку з громадськістю

У сучасних умовах господарювання фінансовий контроль передусім належить до інтелектуальної діяльності і передбачає аналіз, спостереження та дослідження щодо законного та ефективного здійснення підприємствами, установами, організаціями своєї діяльності.

Однією із складових фінансового контролю є «Телефон довіри», так як через нього в здійснюється механізм інформування Держфінінспекції України про порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна, неправомірні дії чи бездіяльність службових осіб Держфінінспекції України та її територіальних органів. Телефон довіри є одним із засобів забезпечення зворотного зв'язку з громадськістю.

На основі цієї інформації вживаються відповідні заходи реагування та про дані повідомлення інформуються відповідні органи, уповноважені розглядати порушені питання.

Основними завданнями функціонування «телефону довіри» є:

- надання роз'яснення щодо повноважень Держфінінспекції України та її територіальних органів;

- фіксація повідомлень про порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна об'єктами, підконтрольними Держфінінспекції України та її територіальним органам;

- фіксація повідомлень стосовно неправомірних дій (бездіяльності) та рішень службових осіб Держфінінспекції України та її територіальних органів при здійсненні ними своїх повноважень.

Залежно від інформації, отриманої за «телефоном довіри», підрозділи держфініспекції вживають таких заходів:

- у разі надходження запитань щодо повноважень Держфінінспекції України та її територіальних органів – безпосередньо (в режимі телефонного спілкування) надаються відповідні роз'яснення;

- у разі надходження повідомлень про порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна об'єктами, територіальними органами та галузевими відділами зазначена інформація враховується під час проведення планових контрольних заходів.

Хотілося б зупинити увагу на те, що українське законодавство захищає громадян від можливості використання анонімних скарг та звернень. Ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» передбачено, що за анонімними зверненнями та скаргами згідно заходи реагування не вживаються, забороняється проводити службові розслідування, а в разі звернення до правоохоронних органів оперативно-розшукові заходи не проводяться.

Календар новин

<< < Листопад 2018 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30